Yardım

  • Sigortasikayet.com.tr nedir?

    Şikayet göndermek için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir.
    Eğer üye iseniz, siteye kullanıcı adınızla giriş yaptıktan sonra site menüsünde bulunan “Şikayet Yaz” düğmesine basınız.
    "Şikayet Yaz" sayfasında, şikayetinizin kategorisini, başlığını, açıklamasını ve konusunu giriniz.
    Gönderdiğiniz şikayet, onaylandıktan sonra yayına alınacaktır. Onaylanan şikayetler üye sayfanızda yer alan "Şikayetlerim" sekmesinde gözükmektedir.
  • Gönderilen şikayetler için herhangi bir karakter sınırlaması var mı?

    Gönderdiğiniz şikayetlerin okunabilirliğini kolaylaştırmak ve hızlı bir şekilde yayınlanabilmesini sağlamak için şikayetlerinizde 1000 karakter sınırını geçmemeniz gerekmektedir.
  • Kaç tane şikayet yazma hakkım var?

    Sitemize istediğiniz kadar şikayet gönderebilirsiniz. Ancak daha önce yayınlanmış şikayetlerinize sistemimizde tekrar yer veremediğimiz için bu kuralı göz önünde bulundurunuz.
    Daha önce yayınlanap çözülmediğini düşündüğünüz şikayetlerle ilgili gelişmeleri, şikayetinizin altında yer alan “Firmaya Mesaj” kısmından bildirebilirsiniz.
  • Yazdığım şikayetler kontrol ediliyor mu?

    Şikayetleriniz öncelikli olarak moderatörlerin kontrolüne sunulmaktadır. Bu kontrolün ardından redaktörlerimizin düzenlemesinden geçen şikayetleriniz yayına alınmaktadır.
    Hakaret, küfür, tehdit, taciz, aşağılama gibi rencide edici içerik barındıran; diğer kullanıcıların kişisel bilgilerinin ifşası, telefon numarası, e-mail adresi ve kurum ismi içeren; ayrıca, kişi veya grupların dinini, dilini, cinsiyetini, ırkını, etnik grubunu, milliyetini küçük düşüren şikayetler moderatör tarafından silinmektedir.
  • Şikayetlerimi yazarken nelere dikkat etmeliyim?

    Herhangi bir ürün veya hizmet hakkında şikayet yazarken aşağıdaki konuları göz önünde bulundurunuz:
    - Lütfen şikayetlerinizi kısa ve öz olarak anlatın, yapıcı ve objektif olun.
    - Hakaret içeren ve hoş olmayan kelimeler kullanmayın.
    - Şikayet yazarken başka kullanıcıların e-posta veya kullanıcı adlarını kullanmayın.
    - İlettiğiniz şikayetin sadece “tek ilgili” olan firmaya yönlendirilebileceğini unutmayın.
    - Lütfen şikayetlerinizin içerisine reklam linkleri koymayın.
    - Yazdığınız şikayetler sadece satın alınmış ürün veya hizmetler hakkında olabilir.
  • Şikayetim ne zaman yayınlanır?

    Şikayetiniz gerekli kontrol aşamaları tamamlandıktan sonra en geç 12 saat içinde yayınlanacaktır.
  • Gönderdiğim şikayetleri nasıl görebilirim?

    Gönderdiğiniz şikayetlere, üye sayfanızda bulunan “Şikayetlerim” sekmesinden ulaşabilirsiniz.
  • Şikayetimi nasıl silebilirim?

    Silmek istediğiniz şikayetlerinizin numarasını “Destek Merkezi” üzerinden iletmeniz durumunda gerekli düzenleme en kısa sürede yapılacaktır.
  • Sigortasikayet.com.tr’u kullanmak için üye olmam gerekiyor mu?

    Sitemizde şikayet yazabilmek için üye olmanız gerekmektedir. Sigortasikayet.com.tr'da tüm bireysel üyelik tipleri ücretsizdir. Üyelik esnasında vereceğiniz iletişim bilgilerinin doğruluğunun şikayetlerinizin çözülmesi aşamasında çok önemli olduğunu lütfen unutmayınız!
  • Nasıl Üye olurum?

    Ana sayfamızda yer alan “Üye Ol” sekmesine tıklayınız. Açılan üyelik formunu eksiksiz olarak doldurun ve formun altında bulunan “Gönder” düğmesine basınız. Bu işlemden sonra üye olurken kullandığınız elektronik posta adresine bir aktivasyon kodu gönderilecektir. Bu kodun üzerine tıklayarak üyeliğinizi aktif hale getirmeniz gerekmektedir.
  • Üyelik aktivasyonu nedir?

    Üye olurken kullandığınız elektronik posta adresini kontrol etmek için size gönderilen bir onay bağlantısıdır.
  • Aktivasyon kodu gelmedi, ne yapmalıyım?

    Gönderilen aktivasyon kodu, elektronik posta adresinizin "Önemsiz / Spam" klasörüne gidebilir.
  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unutmanız durumunda, üye girişi bölümünde yer alan “Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayın, daha sonra açılan ekranda istenen bilgileri doldurarak gönderin. Sistemimiz tarafından elektronik posta adresinize gönderilecek mesaj içeriğindeki yönergeleri izleyerek işleminizi tamamlayın. Not: Gönderilen hatırlatma postası, elektronik posta adresinizin "Önemsiz / Spam" klasörüne gidebilir.
  • Profil fotoğrafımı nasıl güncelleyebilirim?

    Profilinize fotoğraf eklemek veya var olan fotoğrafı değiştirmek için profil sayfanızda bulunan Üyelik Bilgilerim sayfasına tıklayınız. Açılan sayfa üzerinden eklemek istediğiniz fotoğrafı sisteme kaydedebilirsiniz. Sisteme kaydedeceğiniz fotoğraf: .jpg, .png, .bmp uzantılarından biri sahip olmalıdır. - Dosya boyutu maksimum 1 MB olabilir.
  • Şikayetlerin reddedilme sebepleri nelerdir?

    Yayınlanmaya uygun görülmeyen şikayetlerinizi “Reddedilen Şikayetler” sekmesinden takip edebilir, reddedilme gerekçelerini öğrenebilirsiniz. Reddetme gerekçeleri şunlardır: - İmla hatası; Gönderdiğiniz şikayette fazla sayıda imla hatası olduğundan şikayetiniz onaylanmamıştır. - Anlam Bozukluğu; Gönderdiğiniz şikayette anlam bozukluğu varsa, amaç anlaşılamıyorsa onaylanmamıştır. - Kişisel Bilgiler; Üye olurken yazmış olduğunuz kişisel bilgileriniz eksik ya da yanlış olduğu için şikayetiniz onaylanmamıştır. - Hukuka Aykırılık; Gönderdiğiniz şikayet Ticaret ve Rekabet Hukuku yasaları ile örtüşmüyorsa, onaylanmamıştır. - Reklam; Gönderdiğiniz şikayet, doğrudan ya da dolaylı olarak bir ürünün ya da hizmetin reklamının yapılıyor olmasından dolayı onaylanmamıştır. - Siyasi veya Dini İçerik; Gönderdiğiniz şikayet, içerdiği siyasi veya dini ifadelerden dolayı onaylanmamıştır. - Tekrar Şikayet; Gönderdiğiniz şikayet sitemizde zaten bulunduğu için yayınlanmamıştır. - İçerikteki uygunsuzluk; Gönderdiğiniz şikayet, doğrudan ya da dolaylı olarak kişi, kurum ya da grupları hedef almakta veya hakaret içermektedir. Şikayette kullanılan sözcüklerin ahlaki açıdan uygunsuzluğu söz konusudur. - Diğer; Bu seçenek yukarıdaki kriterlerin dışında bir durum ile karşılaşıldığında kullanılır.
  • Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    Siteye kullanıcı adınızla giriş yaptıktan sonra profil sayfanızda bulunan “Hesabım” seçeneğini tıklayınız. Bu bölümde “Üyelik silme” seçeneğini kullanarak, açılan sayfada forma şifrenizi ve ayrılma sebebinizi yazdıktan sonra “Kaydet” düğmesine basarak üyeliğiniz için iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.