Neden Biz?

TÜKETİCİ OLARAK;

  1. Sorgulayan, kıyaslayan, dünyadaki eşdeğerleri gibi hakkını arayan bir vatandaş olmak,
  2. Kalitesizlik karşısında sessiz kalmamak, sinerjik tepki gösterebilmek,
  3. Kullandığınız hizmet ya da mamul hakkındaki olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi paylaşmak,
  4. Edindiğiniz tecrübeleri büyük kitlelere sunmak,
  5. Üretene daha iyisini üretmesi için düşünceler ile destek olmak,
  6. Gelecekteki beklentilerinizi ortaya koymak,
  7. Kullanılan mal ve hizmetin ergonomisi konusunda üreticiye geri besleme vermek,
  8. Kalitesizlik sonucunda oluşan maddi ve manevi kayıpları telafi edebilmek için yardım almak,
  9. Mevcutla yetinmemek, sürekli daha iyisini istemek,
  10. Çözümün bir parçası olmak,

ŞİRKET YADA KURUM OLARAK;

  1. Müşteri davranışları ve eğilimleri konusunda sağlıklı bilgi almak,
  2. Sunduğunuz hizmetin kalitesi konusunda bilgi sahibi olmak,
  3. Tüketici şikayetlerinin eğilimi konusunda fikir almak,
  4. Pazarda nasıl algılandığınızı görebilmek,
  5. İş mükemmelliğine ulaşmada müşteriden istifade etmek,
  6. Gözümüzün önünde olan ama bir türlü telafuz edemediğimiz sistematik tüketici bilgilerini rasyonel olarak değerlendirmek,
  7. Gelecekte farkı yaratabilmek,
  8. Tüketici şikayetleri almak ve çözüm üretmek konusunda yeterince cesur olduğunuzu göstermek,
  9. Müşteriden gelecek bilgileri gelecekteki ürün tasarımlarında kullanabilmek,
  10. ektörün lideri olabilmek,
  11. "İyi, kötüdür" diyebilmek ve daha iyisini aramak için;
  12. Farkı Yaratabilmenin Sırrı: Değişimi Algılamak, Müşteriyi Tanımak ve Onunla Sinerji Oluşturabilmek

NASIL ÇALIŞIYORUZ?

Sigortasikayet.com.tr'u "kaliteyi arayan herkesin ilk adresi olmak" vizyonundan yola çıkarak yaptık. Üretici, müşteri ve son kullanıcı arasında etkili bir çözüm platformu (buluşma noktası) olabilmeyi amaçladık.

ŞİKAYET OKUMA

Sitede yayınlanan şikayetleri son gelen şikayetten itibaren tarih sırasıyla okuyabileceğiniz gibi, firmalara ve kategorilere göre de görebilir veya site içi arama motorunu kullanarak “anahtar sözcükler” aracılığıyla aramalar yapabilirsiniz. Her bir şikayeti okurken, şikayete, firma ile görüşmelere ve şikayet hakkındaki üçüncü kişiler tarafından yazılmış yorumlara ulaşabilirsiniz.

ÜYE FİRMA

Yeni bir şikayet web sitemizde yayınlandığında, şikayet edilen firma sistemimize üye ise, hakkında şikayet geldiğine yönelik otomatik bir bilgilendirme mesajı gönderilmektedir. Her üye firmanın kendine özel web sayfası vardır. Firma sorumluları firma bölümünden giriş yaparak gelen şikayetlerine, şikayetçi ile müzakere süreçlerine, şikayetçinin irtibat bilgilerine buradan ulaşabilirler.

ÜYE OLMAYAN FİRMA

Eğer firma çözüm platformumuza üye değilse, irtibat bilgilerine ve firmadan sorumlu birilerine ulaşılmaya çalışılır. Sistemimizden haberdar değillerse, hakkımızda ayrıntılı bilgi verilir ve haklarında gelen şikayetlerin mevcut durumu konusunda raporlar sunulur. Şikayetleri cevaplaması için yol gösterilir, üyelik süreci anlatılır. Bütün gayretlere rağmen duyarsız kalmakta ısrar eden firma ve kurumlar ise her yeni şikayet geldiğinde yeniden ikaz edilir.

Çıktığımız kalite yolculuğunda, sizlerin ilgisi ve desteğiyle her geçen gün büyüyoruz. Öneri ve eleştirileriniz, sizlere daha iyi hizmet sunabilmemize katkıda bulunacaktır.

Sigortasikayet.com.tr - Çözüm Platformu, "Her şikayet bir armağandır" paradigmasının günümüz şirket ve kurumlarında bir değer olarak kurumsallaşmasına hizmet etmektedir.

Sigortasikayet.com.tr, Çözüm Platformu kullanılarak, alınmış mal ve hizmetlere yönelik problemlere çözümler bulunabilmekte, firma ve kurumlar ile hükümet organlarına ilişkin öneriler yapılabilmektedir.